Een verrassing van De Sensitieve Pionier

Vaak krijg ik van lezers van mijn boeken en nieuwsbrieven de vraag wanneer ik weer eens een lezing geef. Dat duurt echter nog even. Maar voor degenen die mij graag willen zien, heb ik wel een verrassing: donderdag 15 mei a.s. geef ik samen met Ellen de Lange-Ros een webinar over ‘zacht werken’.

Ik ontmoette Ellen tijdens een event van Laura Babeliowski over Meer verdienen, minder werken. Ellen inspireerde me door de manier waarop zij over ‘zacht werken’ praatte en ze bleek er ook nog een boek over geschreven te hebben: Een zaak van zacht werken. Zacht werken blijkt niet iets van softe zweverigheid te zijn, maar een effectieve strategie die niet alleen tot een prettig en stressvrij leven, maar ook tot harde resultaten leidt, zoals betere prestaties, grotere creativiteit, meer inkomen.

Ik denk zelf al decennia lang dat werken op een veel prettiger manier kan dan doorgaans wordt aangenomen, ik heb daar ook veel mee geëxperimenteerd, maar Ellen laat ook nog eens zien dat je op die manier een zeer goed belegde boterham kunt verdienen. Voor haar is dat namelijk de normaalste zaak van de wereld met haar bedrijf Faxion, waarmee ze haar klanten helpt, internet media slim in te zetten in hun bedrijf (zie http://www.Faxion.nl).

Tijdens het webinar kun je live meemaken hoe ik met Ellen in gesprek ben. Je kunt er ook je vragen stellen en reacties geven, terwijl je lekker thuis op je eigen plek zit. En het is ook nog eens helemaal gratis!

Het webinar is op donderdag 15 mei om 12.00 uur en je kunt je ervoor aanmelden door op de volgende link te klikken.

http://eepurl.com/Uow1H

 Je ontvangt dan vanzelf alle informatie die je nodig hebt.

Wil je wel graag het webinar meemaken maar kun je op dat tijdstip niet?

Geen nood, het wordt op video opgenomen en wie zich heeft aangemeld, ontvangt na afloop een link naar de opname, zodat je kunt kijken op een tijdstip dat jou goed uitkomt.

Meld je dus in elk geval aan!

Ik hoop je op 15 mei te begroeten!

Hartelijke groet,

Marian van den Beuken

http://www.desensitievepionier.nl

Geef een reactie

