Een zaak van zacht werken

Hard werken. Dat is een norm die in het westen heel belangrijk is. Als je aan mensen vraagt hoe het met ze gaat, is het eerste antwoord vaak: Druk, druk, druk. Zelfs bij mensen die geen betaald werk (meer) hebben. Druk, stress, het hoort erbij. Maar is dat wel zo fijn? En, is dat ook de enige strategie om aan de kost te komen? Ik heb daar zelf altijd aan getwijfeld. Ik heb altijd het idee gehad dat het ook anders moest kunnen en ik ben mijn hele leven blijven zoeken hoe ik kon werken onder voorwaarden waar ik bij kon floreren.

Laat dit nu precies zijn waar Ellen de Lange-Ros een boek over geschreven heeft: Een zaak van zacht werken. Het is bedoeld voor ‘ondernemende en creatieve mensen die eigenlijk geen tijd hebben om dit boek te lezen, omdat ze hard moeten werken’. Het is anders dan andere boeken over dit soort onderwerpen: het is een roman. Dat maakt dat je het heel gemakkelijk leest. Je kunt je gemakkelijk identificeren met een van de hoofdpersonen.

Voor het webinar dat Ellen en ik samen gaven over zacht werken op 15 mei hadden zich ruim 200 belangstellenden aangemeld.

Kijk hier naar de opname van het webinar

Voor de deelnemers aan het webinar van 15 mei j.l. en de lezers van mijn blog heeft Ellen een mooi aanbod: je kunt gratis het eerste hoofdstuk downloaden en lezen.

Download hier het eerste hoofdstuk

De prijs van het boek is €20, dit is inclusief verzendkosten. Verzending naar het buitenland kan ook, en is gratis, maar vanuit het buitenland kun je niet met iDeal betalen,  je betaalt daardoor wel €5 bestelkosten. Daarin is wel verzendprijs inbegrepen; je betaalt dus geen extra verzendprijs. Ik vind het heel fijn als je het boek via mij bestelt, want dan krijg ik ook een percentage van de winst.

Bestel hier het boek

Problemen met betalen? Neem contact op met Info@faxion.nl

Event Een zaak van zacht werken 

Ellen heeft tijdens het webinar ook het EVENT Een zaak van zacht werken aangekondigd. Het event wordt gehouden op donderdag 5 juni bij Seats2Meet naast/boven station Amersfoort.

De prijs voor het event is €797, maar als deelnemer van het webinar  krijg je een snelle beslisserskorting van € 500 als je je vóór 24 mei aanmeldt, plus een bonus van € 100. Je hoeft dus slechts  €197 te betalen als je je vóór 24 mei aanmeldt via onderstaande link. Gebruik daarbij de code ‘glazenwasser’.

Meld je hier aan voor het event

Meer informatie over het event vind je op www.faxion.nl/event-zaak-van-zacht-werken/ . Let wel op: het speciale aanbod geldt alleen via de link hierboven.

 

 

Geef een reactie

